maanantai 29. huhtikuuta 2013

your pretty face and electric soul

Entä jos unohdan tänään mun olemassaolon? entä jos mua ei huvita herätä aamulla aikaseen? entä jos en avaa ovea, tai jää kaipaamaan ihmisten läsnäoloa? mitä jos me päädytään vaan elämään, eikä tehdä asioita, joiden myötä meijän elämä olis arvokasta? mitä sitten? oletetaanko, että elämässä tapahtuu jotain, mikä vaikuttais niin paljon että se muuttais kaiken? niin monta kysymystä kysymättä, asiaa sanomatta ja tunnetta ilmasematta. niin monta, että se sattuu. sekä fakta, että mun päässä pyörii vaan ajatus susta. sekä lämpimästä peitosta ja kupista karamelliteetä, eikä mun vieläkään tee mieli mennä nukkumaan.

4 kommenttia:

  1. en osaa kuvailla kuinka mahtava ihminen oot mikael, et itekkään ymmärrä sitä. en tiiä mitä sussa on erityistä, mut haluisin tietää mitä sun päässä liikkuu joka sekunti, haluisin tietää sun syvimmät salaisuudet ja vaan olla paikalla kun kaipaat jotakuta. oon ihan tosissani ku sanon että sä oot jotenki kiehtova, oot erilainen kun muut. sussa on jotain mikä saa mun sydämen lyömään nopeempaa kun kukaan muu. ei olla koskaan juteltu mut oon tarkaillu sua pienen välimatkan päästä. ne muutamat sekunnit mitä näin sua bieberin keikal teki mut melkeen yhtä onnelliseks kun itse keikka. en uskaltais koskaan sanoo näitä asioita sulle jos tietäisit kuka oon, mut nyt ainakin tiedät että on ihmisiä, joita et ees tunne, jotka välittää susta. ethän koskaan muutu, lupaathan sen?

    VastaaPoista
  2. Ihan mahtavasti kirjotettu! :--)

    VastaaPoista
  3. tekee mieli kitjottaa jotain tähän kommenttikenttään, mutta tuntuu että en löydä yhtäkään oikeaa tai sopivaa sanaa kuvaamaan mun sanottavaani. oot mahtava ihminen, älä anna kenenkään muuttaa sua. sä annat mulle semmosen piirteen itestäs että sussa on sitä jotai siistii, erilaista jota kessään muussa ei ole. sä oot mun päivän piristys täällä bloggerin puolella!(-: tässäkin on taas yksi ihminen joka välittää sun olemassaolosta!<3

    VastaaPoista