lauantai 13. huhtikuuta 2013

coexist

pientä hiljaiseloo ja mun crazyfactoryn tilaus tuli, jee!! tosin noissa nyt näkyy vaan kaikki mun venytyskrääsät. oon niin fileissä siitä et pitkästä aikaa sataa _vettä_!! se tietää ainoostaa hyvää kevään kannalta, kelit hitosti lämpimämmät ja tuolla ulkona sietää jopa olla. jospa sitä kohta pääsis kruisailemaa mun uudella globen muoviläpyskällä, täytyny venailla koko talven niitä täydellisiä kelejä. nyt mä uppoudun myöhästen aamukahvien pariin, hyvät lauantaijatkot!!







7 kommenttia:

  1. Onpas herkullisen värisiä koruja.

    VastaaPoista
  2. tosi kivan värisii venytyksii, kuin monta mm?
    tollanen muovinen cruiseri olis kyl siisti!

    VastaaPoista
  3. onko sulla yksiäkään converseja? jos on niin voisitko laittaa ens postaukseen kuvan millasilta ne näyttää sun jalois =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on ollu mut mä en tykänny niistä korkeevartisista joten venailen chancee et etee tulis lyhyet!

      Poista
  4. heeee meikäki tilas crazyfactorilt kait kuukaus sitten venytyksiä ja nyt oon kolmosessa menossa!! taitaa olla yks sama ku sulla hihi -martta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vähän khuul! en tajuu miten ees harkitsin joskus antaa tän palautuu normaaliks, fiilistelen tätä kuitenkin sillon tällön et ei juku tähän saa vaikka mitä kivoja tunneleita ja plugei!

      Poista