keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

I'm the king of my own land

Mä en oo muuten ihan varma näistä instagram-jutuista, en lupaa etteikö näitä tulis lisää (koska oman kokemuksen mukaa näihin kyllästyy samantien :-D) mut noista välittyy niin hyvin fiilikset ja asiat mitä on tehny, nään sen siis ihan fiksuna ja näitä on sitäpaitsi kiva kasailla! koittas sitten vaa tehä niistä laadultaa tarpeeks päteviä, toisinkuin tämä yxilö. mua saa muuten seurata jos reaaliaikasempi päivittely kiinnostanee, hit me up nimimerkillä mikstu !!!

19 kommenttia:

  1. oot söpö :3 rakastan kaikkia sun vaatteita, murtaudun sun asuntoon ja varastan kaikki sun vaatteet, käykö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! juu tuo mulle jotain övericoolimpaa takas

      Poista
  2. Hei mistä ostit Vansit ja mihin hintaan? :>

    VastaaPoista
  3. ah, noi vansit on ihan täydelliset!

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Mitä toi ''dippi'' on noitten kurkkujen kaa?(= Näyttää namilta niinku säki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en yhtää osaa sanoo, löyty meijän jääkaapista :-D salee jotain american..no huh kiitti!

      Poista
  6. tutustutaaks? ;) :D

    VastaaPoista
  7. aaaa oot oikeesti niin ihana!!

    VastaaPoista
  8. onkssul viel nännilävärii ? (:

    VastaaPoista
  9. oot kyl cooli ja sult löytyy ehdottomasti silmää kuvaamiselle !

    VastaaPoista
  10. kirjottaako se sun kaveri lahesta viel blogia, jolla on ruskeet hiukset (semmoset aika pitkät) ja sen blogin nimi oli joskus joku banana? Voitko linkata sen nykyisen blogin =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. banana? oon ihan kujal enkä tiiä ketä meinaat :-(

      Poista
  11. love your blog :) <3

    zarahester.blogspot.com

    VastaaPoista
  12. Minkä kokoset sulla on noi vanssin kengät? Ku itekki aion tilata tuommoset ebaysta ja mun oma kengänkoko on n. 38.5 nii minkä kokoset mun kannattais ottaa?

    VastaaPoista