sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

you don't you can't you won't

robin heitti meille kukkasen joka halkes vähän, alhaalla ahkerat jonottaneet jiibeen keikka oli ihan helvetin upee ja ihan kaiken sen vähintää yheksän tunnin fanaattisen jonottamisen arvonen. suoraa sanottuna mä en ite fiilistele tän jätkän musiikkia ihan kokoaikaa mut pakkohan toi oli päästä tsekkaamaa kun se suomeen vielä tuli. awesome, en valita. seuraavat ajanlaskurit sit sen kesäkuun lanan keikkaa, tai jos nyt sentää siihen kesää. ihan huikeeta, fiilikset tosta jäi vaan niin parhaiks!! oliks kukaan muu täältä messissä?

36 kommenttia:

  1. sä oot kyllä oikeesti se jätkä ketä pitäs arvostaa! Iha huikeet ettet valita justinista tai mitään vastaamaa vaan vedät ihan rennolla meiningillä makee blogi myös! :)

    VastaaPoista
  2. säkin oot tulossa lanan keikalle? brilliant! :D

    VastaaPoista
  3. olin kattomas ja oli huikeet ! :-) mua vaa ärsyttää ku osa valittaa niist yhteisluvist ku justin oli muka ollu ihan välinpitämätön .. tossa vaiheessa kaikki ois ku noitki kuvii pitää ottaa iha helvetisti ja sit ei olla ees tyytyväisii :-/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jees!! sama homma, olis nyt edes ilosii et pääs tapaamaa sitä, porukka vaa oottaa silt liikaa :D

      Poista
  4. toi keikka oli HUIKEE, harvoi noi hyvin suunniteltui keikkoi näkee :)

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. täää on niin perseestä, mä en päässy ! kärsin tästä koko loppu elämän! itkettäää;(

    VastaaPoista
  7. toi keikka oli ihan älytön, emmä tajuu vieläkään et ees olin siellä. oispa päässy noin lähelle, niin hyviä nää kuvatki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sama homma, vähän jäi häiritsee et mä niin useesee otteesee pidin kameraa esillä et se sillee vähän meni ohi mut ihan hulluu kuitenki että mä olin metrin päässä siitä :D kiitti!

      Poista
  8. näin sut kun jonotettiin aika vierekkäin keikalle, näytti et sul ois ollu niin kylmä siinä hupparissa! :-D mut aa keikka oli kyl ihan täydellisyys!

    VastaaPoista
  9. oho näin sut siel jonottomas mut en tunnistanu yhtää !:D

    VastaaPoista
  10. hei tuo jätkä sun vieres, onkse lateksituppii?? lauri? en tiennyt et ootte frendei jos toi nyt ees on se

    VastaaPoista
  11. onks toi yks sunkaa tos kuvas lateksituppii ?

    VastaaPoista
  12. näin sut tuol jonos mut en uskaltanu tulla moikkaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. safkasinks mä parin minuutin välein :D haha oisit vaa tullu, oisin ilmanmuuta jäätyny mut ei se mitää!

      Poista
    2. juu ite minuutin välein XDDD

      Poista
  13. Kivan tuntunen blogi :)

    käy tsekkaas munki blogi

    kiiaelina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  14. aa mäkin oisin halunnu tonne <3

    http://therecklessandthebravee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. aauuww missä sulla paikat lanan keikalla, ite permannolla. ja bieberin keikalla oli hyvä meno, ei tarvi kyllä valittaa yhtää

    VastaaPoista
  16. stalkkasin sua ku jonotitte sielä ulkona, säälin sua ku ite olin siellä sisällä. oli huikeeta !♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua no onneks meillä ei pahemmin ollu kylmä :D niin oli!!

      Poista
  17. Haha hyvältä näyttää! Mulla vähä sama tilanne, etten mikäää superfani, mut kävin oslossa kattoo huhtikuussa ni aivan sikaupee showww! ::)

    VastaaPoista