tiistai 5. maaliskuuta 2013

I have nowhere to go, so why am I leaving?



mä en todellisuudessa tiedä mistä mun pitäis tällä hetkellä ressata, mistä huolestua tai mistä valittaa. juttelin mun parhaan kaverin kanssa äsken puoltoista tuntia puhelimessa kaikesta maan ja stratosfäärin väliltä, tilasin ebaysta neljällä eurolla polvisukat(???) ihan vaan koska mä haluun mun kaappiin sellaset ja päätin alkaa yrittämää hupparin dipdyeemista. olettaisin että siitä tulee varmaan ihan surkeeta, pitää ottaa prosessista jonkunnäkönen kooste haha. tosiaan kuvat on syksyltä ja tahon myös änkeä tohon loppuun yhen ennennäkemättömän turhan videon. vähän huolestuttavaa tunkea omaa naamaa videon muodossa mihinkään mut kai sekin on joskus pakko kunnolla tehdä. sitäpaitsi onhan toi jo aika pitkään tuolla pyörinyt. enjoy!

ps. tsekatkaa ihmeessä roosan upee blogi!!!

10 kommenttia:

  1. SANO NYT PERKELE MIKS SÄ JA ROOSA ETTE VAAN VOI OLLA PARI?! ma ei ummarra. ootte ehkä maailman ihanimmat tyypit (ok on toi sun kaveris tossa videollakin ihan jees) MUT NYT STNA KERTOKAA MULLE MIKÄ ON ESTEENÄ

    okei, myönnettäköön et turha avautuminen mut oli pakko kertoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehkä he eivät ole _ihastuneita_ tai _rakastuneita_ toisiinsa, vaan YSTÄVIÄ. en tajua miksi pojan ja tytön pitäisi heti seurustella, jos heillä synkkaa... :/

      Poista
  2. nää kuvat on kyl nii hienoi. ja roosa on ihan hirveen kaunis :)

    VastaaPoista
  3. hei hyvännäköinen poika mistä toi ihanan sininen toppatakki on ja paljo makso?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. expoilta jostain bondin älyttömän halvasta laarista viiskybää!

      Poista
  4. sä oot nii hullun söpö !

    VastaaPoista
  5. satuitko olee tänää (keskiviikkona) messilässä joskus kahen aikoihi?

    VastaaPoista
  6. MIKSU MITÄ SAATANAA hitto järkytyin ok oon tosi otettu oot ihana ♥

    VastaaPoista