perjantai 8. maaliskuuta 2013

dippivärjäilyy

Noniin, tänään mä päätin alottaa tän pitkään himotun prosessin, eli hupparin dipdyeemisen. alkuperäsenä suunnitelmana oli saada ton yläpuoli viininpunaseks, mut kuten mä yleensä satun tekemään niin se vähän ohjautu sivuraiteille mun kärsimättömyyden ansiosta. hyvä idea olis lukea ohjeet kunnolla, mut mä vähän skippasin ton ensimmäisen ohjeen kun mä en jaksanu alkaa pesemää tota hupparia aluks mitenkää. se sitäpaitsi tais onnistua ihan okei näinkin!
Uskokaa tai älkää mut tää kohta oli vaikee, halusin siitä rajasta just tasasen enkä osannut pahemmin sitä tonne liuokseen pudotella kun vaan tyrkkäämällä koko kankaan siihen reunalle. siinä se sitten oli. elin toivossa ettei se väri alkais nousemaan mut pitihän sitä nyt vähän olla odotettavissa et se nousee noita saumoja pitkin. ei se onneks paha ole. jotta tota väriä menis vähiten hukkaan niin tökkäsin sinne myös yhdet sukat (joista tuli oranssit??) ja tuon auringossa palaneen vansin punasen snapbackin kun mä halusin siihen vähän eloo ja väriä. turhauttavin osa tässä oli yrittää pestä sitä ylimäärästä väriä pois noista kankaista, hitto sitä vielä irtos pesukoneenkin jälkeen...

Tadaaaa ja lopputulos on sellanen!!! ei toi vastaa ihan mun näkemystä viininpunasesta eikä toi vaaleenpunanen alaosa hirveesti hyväile mun silmää mut sen kai pystyy korjaamaan kloriitilla ihan näppärästi. jätin nauhat pois värisaavista, tykkään myös siitä yksityiskohdasta että ne on valkoset ja erottuu tosta taustasta niin nätisti. jos oot ite kokeillu tai innostut kokeilemaan näitä juttuja niin mulle saa vapaasti jakaa fiiliksiä ja kokemuksia, olis huikeeta tietää minkälaisia lopputuloksia teillä sattu kohille!

10 kommenttia:

  1. Wooow! Iha sika upee :D
    Mullaki oottaa kotona sininen dylon väri mut en oikee viel tiiä mitä teen sen kaa :)

    Free-emmi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. thanks! kannattaa tsekkailla jotain inspiraation_lähteitä jostain netistä, sinisest saa vaikka mitä kivaa :-)

      Poista
  2. siis teikkö tolle snäpärillekki jotaa:oo kui siisti kyl hubbari!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä heitin senki siihen värii! nylonilangat ei ottanu onneks värii ni noi tekstit sentää jäi. jes kiitti!! :-)

      Poista
  3. Uu tosta snäpäristä tuli ihan hullun makee! Kun noi tekstit on tos tolleen! Pitäis varmaan itekki jotain värjäillä... :) JA OISIN HALUNNU NÄHÄ NE SUKAT :DD

    VastaaPoista
  4. must toi on ihan törkeen hieno :)

    VastaaPoista
  5. Katoin alusta vähä, et mitäköhä tost tulee, mut aivan älyttömän hieno tuliki :))

    VastaaPoista
  6. nyt mun tekee mieli itekki joku huppari värjäillä! mielettömän hienoja kyllä tuli tolla värillä noista!:) ja sit piti kysyy et mikä ton päivämäärän taustavärin html koodi on? ihana väri hah

    VastaaPoista