torstai 28. helmikuuta 2013

Watching them fall one by one they fight


Pikkunen määrä noita detaileja. postauksien ajastaminen on kivaa, tänkin mä duunasin eilen kaiken tän huonefiilistelyn keskellä. sain muuten tässä samalla heitettyä hullun määrän tavaraa menemää mitä mä en edes oo koskaa harkinnu tarvitsevani. alunperin mulla oli suunnitelmana saada tästä huoneesta väriteemaltaa(?) tummanruskee, valkonen, musta ja turkoosi, mut jonkun ajan jälkee päätin ettei tää pieni määrä punasta ja muita kirkkaita värejä oo pahaks. ehkä mä sit panostan omassa kämpässä niihin väreihin vähän enemmän.

6 kommenttia:

  1. ihan tosi kivoi kuvii kyl sul aina :-)

    VastaaPoista
  2. kui toho i maccii saa ton näytönsäästäjän tollee ? arvostaisin tosi paljo jos vastaisit tähä (:

    VastaaPoista
  3. oot tollane ärsyttävän täydellinen ihminen että jopa mä tyttönä oon sulle kateellinen!! :D sulla on ihan mahtavia postauksia! mun lemppariblogi:)

    VastaaPoista
  4. sul on vaa ihan uskomaton tyyli, arvostan !! oot niin jees :-)

    VastaaPoista