maanantai 18. helmikuuta 2013

the cat


mun kissa on ehkä söpöin elukka ikinä. se tykkää istua mun ikkunalaudalla ja katella kun linnut istuu vastapäisen talon katolla ja vähän väliä lentää pois. se pitää hirveesti aina ihmisiä silmällä ja autot on sille ihan ihme juttu. en tosin ihmettele, ei se koskaa uskalla lähtee ulos. tosin joskus se juoksentelee rappukäytävässä ihan fileissä jos joku jättää oven auki ja sit miukuu jossain pari kerrosta alempana. se tuo aina kivasti hymyn mun kasvoille, oli mun fiilis mikä vaan. huomasinpa tässä samalla että eka ja toka kuva sopii aika hauskasti yhteen. ainii, ja sen nimi on kissa. no ei vaan, oikeesti se on tofu. mut se tottelee paremmin kissaa niin miksei! oon muutenkin aina halunnu kissan millä olis just kissa nimenä. tai cat. miksei kukaa ajattele koskaa et se on söpöö, musta se olis ihan törkeen cool!!

10 kommenttia:

  1. Ompa söpö! Mut hei millä muokkaat sun kuvat nimittäin ne on aivan mahtavia!

    VastaaPoista
  2. kissat on vaan huippuja. ootko muuten menossa kesällä lana del reyn keikalle helsinkiin? :-)

    VastaaPoista
  3. Ois huippua joskus nähä before/after kuvat! Tuntuu et saat värit aina niin ihaniks :-o

    VastaaPoista
  4. sullapa on tosi mahti ja komea blogi. i like it! tv uusi lukijasi joka hukkuu joukkoon. :--D

    VastaaPoista
  5. jesjee, pelkään kissoja mut ne on silti upeita ja varsinkin tää sun on aikas hieno! kissa nimenä olis just supercool, vähän niinku aamiainen tiffanylla. :)

    VastaaPoista
  6. kissat on ihan mahtavia! mun päivät olis niin tylsiä ilman mun kissoja:D mutta ihania kuvia ja ylisulonen katti <3

    VastaaPoista