torstai 10. toukokuuta 2012

kush on my breath


meitsin uudet rakkauden kohteet, obviously noi punaset vansit. tällästä pikapäivittelyy vaan, mitäs teijän torstaihin? mä aattelin kadota tästä viimestelemää mun äikän vaikuttavaa puhetta, duunaan sen vissiin jostain siitä että kuinka mä arvostan ja kuinka ihmisten kannattais arvostaa ihmisiä ketkä uskaltaa olla erilaisia, ilmasta itteää ulkonäön avulla ja tehdä asioita mitä ite haluu tehdä eikä ite ottaa mitää sen suurempaa vaikutusta muilta ihmisiltä. wish me luck!

17 kommenttia:

  1. Tsemiä sulle, hyvin sä onnistut! (:

    VastaaPoista
  2. hei miten muokkaat pystyssä olevan kuvan et se menee just tollee saman levysesti ku vaakataso kuvat? :O

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. oon jo jonku aikaa seurannu tätä sun blogii ja pakko kyl sanoo et ihan vitun jees! ja sun tyyli on kyllä samaa luokkaa!:) + kuvat. tuu toki joskus vierailee kokkolas:p :D:D

    VastaaPoista
  5. noi vanssit! oon haikaillu ton väristen vanssien perää jo vuoden.. varmaa pian hankinki sellaset. Ihanat!! jaja tsemppii sinne puheesee :)

    VastaaPoista
  6. ostat tyylii joka viikko uudet vanssit? :D

    VastaaPoista
  7. ssvante: je tack

    ano: ja hyvin meni, kasiplussa ihan improvisoinnil!!

    ano: teen siitä saman mittasen ku noi vaakatasossa olevat kuvat on!

    Roope: huhu kiitti!! jees tsekkailen =)

    neea: upeeta kuulla, kiitti älyttömän paljon! hehe jos sinne eksyn!

    Paula: täänks, meitsiki tykkäilee! hyvin meni =)

    ano: viimesimmät parit sellaset kolme viikkoa sit =D

    VastaaPoista
  8. cocaine on my tongue fuck that pussy make it numb she can't feel herself cum

    VastaaPoista
  9. Paula: missä?!

    ano: got a body on my gun fuck the world with my thumb pop a molly smoke a blunt that mean I’m a high roller

    VastaaPoista
  10. tää tyyppi on ruutukaapannu ton sun unisiepparin http://ourlifeislikeatrampoline.blogspot.com/ -.-

    VastaaPoista
  11. http://our-own-pretty-way.blogspot.com/2012/05/1.html miksuuu annoin sulle pienen palkinnon :)

    VastaaPoista
  12. Vähä siistit kengät ! Voitko muuten käydä kommentoimaan mun blogiin mitä mieltä oot siitä =)? Kiitän jos vaivaudut !!

    http://avoir-du-chic.blogspot.com/

    VastaaPoista
  13. ano: no huhhuh

    Paula: oi siistii! käyn tsekkaa =)

    Emilia: täänks! juu kuhan kerkeen =)

    VastaaPoista
  14. Mulle tultiin kans sanasee tuosta uniepparista. Teen vaan sen selväksi ettei tästä mitään riita juttua tule, että tuon unisiepparin kuvan olen löytänyt googlesta ETTÄ weheartitista, en täältä. So that's why. Ja tuon samasen siepparin olen nähnyt myös muillakin. :

    VastaaPoista
  15. Oona: jotenkin muotoilisin tän näin että googlesta, tumblrista tai we<3itista ei löydy ku tän tummataustasen kuvan versioita (http://24.media.tumblr.com/tumblr_lzfybpRUqk1r24kzco1_500.jpg) mistä mä oon ite muokannu ton täysin puhtaan valkosen, en mitenkää sanois tai syyttäis että oot sen multa ottanu mut jos sä sanot että oot tehny samoin eli muokannu tollasen puhtaaks ni voin jopa uskoa sua mut tässä vaiheessa mitää on vaikee alkaa päättelee, nimittäin mä en oo ainakaa löytäny puhdasta valkotaustasta samanlaista kuvaa mistää. jos noita meidän nyt lähtee vertaamaa ni ne on kyl aika tajuttoman samanlaiset. jos sä oot sitä täsmällee samasta nähny muilla ni linkkailemaa vaa, uskonpahan paremmin =D mut joo, oikeestaan täähän on aika w/e-situation koska oonhan mäkin ton jostain muualta napannut eikä se nyt mikää hirveen big dealkaa oo

    VastaaPoista