maanantai 14. toukokuuta 2012

But my love won't be saved, we'll all be staring at the wave

kiva eritasokäsi

kuten vissii kuvista iisisti huomaa, mä fiilistelen näitä mun uusia popoja ihan liikaa! löysin tänää cetorilta ctrlin vanhan hupparin neljällä eurolla, hiton upeeta, varasin teoriakokeesee ajan, vielä upeempaa ja se fakta että mä oon viettäny nää viimesimmät muutamat päivät parhaimpien ihmisten seurassa on vaan jotain hiton täydellistä. can't complain oikeesti, mulla menee kaikki nykyää hyvin näitä muutamaa silmään pistävää asiaa lukuunottamatta. kivoja viikonalkuja kaikille!!

10 kommenttia:

  1. ,aseit kuvii taas! itekki ostin viikko sit ja jaksan vielki jauhaa frendeille et mul on yli mageet punaset vansin lpe:et :D toi flanu on aik siisti mist oot ostanu ja minkä merkkine?

    http://noworneverjenny.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. ää noi kengät on niin ihanat! :-)

    VastaaPoista
  3. kuvaa siit hupparist?

    VastaaPoista
  4. Sun pukeutumistyyli on jotain niin upeeta ja oot hirmu komee !

    VastaaPoista
  5. uberkiva blogi! aloin lukemaan :-) p.s nuo vanssit = rakkautta

    VastaaPoista
  6. mira: aw =)

    jenny: haha thanks! ostin weekdaysta aleista, viistoista euroo!!

    iines: mäki digaan!

    ano: joo kunhan saan suostuteltuu broidin ottamaa musta muutaman kuvan =D

    ano: kiitti!! huhu

    romssu: oi juku kiitti paljon!

    VastaaPoista
  7. wäää miksu nää kuvat on nii ihanii! ja ihana kuulla et sul menee hyvin :)

    VastaaPoista
  8. aaaa rakastuin sun blogii(: oot ihanan erilaine ja semmone sulone (--: bloggarijätkät (Y) vilkase tota jos vähänkää kiinnostaa :)
    http://morsoroosa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. tää sun blogis on vannomatta ehkä siistein mitä ikinä oon lukenu! Pomppas lempiblogiksi jo heti ku aukasin tän sivun ja vähän selasin. :D sun tyylis on niin makee, lonkkaat, oot hyvä kuvaa, sul on samanlainen musamaku ku mulla ja snoukkaat, jatka hei samaan malliin!

    http://flashbackalina.blogspot.com/

    VastaaPoista