sunnuntai 27. toukokuuta 2012

In this mad world you're the fire


huomena starttais vika kouluviikko ja luultavasti siihen samaan aikaan kesätyöt. mä en tosiaan oo varma että millon mun pitää olla missäkin myymässä jäätelöö ja kuinka kauan, en oo ottanu selvää, en osaa, en halua, ainoo juttu minkä mä tiedän ja mistä oon varma on se että mulla on se paikka ja mitä mä siitä hyödyn. tiistaina mopokortin teoriakokeen uusinta, ei hitto pitäkää mulle thumbs uppia koska mä en sitä haluu enää toistamisee kusta :-D aattelin tän loppupäivän pyhittää leffoille ja safkailulle mut mä en tiiä jaksanko mä lähtee käymää kaupassa koska tuola on niin hiton lämmin!!

13 kommenttia:

  1. ei pahalla, mutta hiukan on homohtavat vaatteet:-D

    VastaaPoista
  2. martta: hehe thäänks!!

    ano: ei mua kiinnosta =D oli hiton chilliä noissa

    VastaaPoista
  3. oi ihana kesäsinä!! ja mahtavuutta että postailet nyt näin tiuhaa =)

    VastaaPoista
  4. kyllä se sulla nyt menee läpi! mullaki meni sillon vasta toisella yrityksellä ja aijai mikä hieno fiilis ku sai sen läpi :-D millä sä sit meinaat ajella?

    VastaaPoista
  5. en tajua mitä homohtavaa tossa asussa on, mikä ihmisiä oikeesti vaivaa?! just hot :DDDd

    VastaaPoista
  6. Heeei, kerro mulle miten tonne sivuu saa ton bloglovinin! haluisin itekki sen sinne mut en osaa laittaa oh dear help me :D ?

    VastaaPoista
  7. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  8. toi toppi on iiiiihana!! ja tsemppii sinne kokeesee! :)

    VastaaPoista
  9. Aioks jatkaa seuriksel?isoseks? oisit hyvä isoi =)

    VastaaPoista
  10. millä ohjelmalla muokkaat kuvias? :)

    VastaaPoista
  11. aivan törkeen makeet vaatteet, jea =))

    VastaaPoista