sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

miks maanantait on niin hitaita

jopa kesällä? musta on tosi jees herätä maanantaina aikasin vaa huomataksee että mun ei edes olis tarvinu lähtee töihin kuudeks, kahvi maistuu aivan hirveeltä eikä eilisen jämäsafkat aamupalana yksinkertasesti toimi. tänki päivän pienimuotoset suunnitelmat menee nyt päin helvettiä ku tietämättäni jouduin iltavuoroo, toisaalta mun koko kesä menee varmaa nyt tähän jatkuvaa valituksee siitä ku työt menee vaa kaiken päälle. lopetan, mitäs teille? ainii ja huomenta!!

22 kommenttia:

  1. Missä oot töissä? :)

    VastaaPoista
  2. missä oot töissä? :)

    VastaaPoista
  3. Mun praras yolokesä ikinä oli pari vuotta sitten, ku olin ollu alkukesän töis mut sit otin loparit ja riekuin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha arvaa tekiskö mieli tehä samat! ehkä mä kestän

      Poista
  4. oot upeimman näkönen jätkä jonka tiiän

    VastaaPoista
  5. sun blogi on iha ykkönen ja kuvat on niin upeita! sä oot komein jätkä jonka oon nähny:)

    VastaaPoista
  6. Oot niin ihanuus <3 jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
  7. mua o aamust asti häirinny et ooks ottanu ton kahvikuppi kuvan iphonella :DD?

    VastaaPoista
  8. upeeeee toi kahvikuva mikael!!!!

    VastaaPoista
  9. oot upee <3 toivottavasti nään sut lanan keikal! meinaatko mennä paljo aikasemmin venailee sinne paikan päälle?

    VastaaPoista
  10. hei ooks tullu jo kaapist ku näin et nuolit lauri kaijomaata päättärein? :)

    VastaaPoista
  11. olispa sun kaltaisia jätkiä enemmän:) ps. oot aika kuumis:*

    VastaaPoista