maanantai 17. kesäkuuta 2013

Lana Del Goddess

moroo!! hyvin mielin voin sanoo että toi 16.6 oli selkeesti parhain päivä ikinä. ilta oli huikee jo siitä että mä pääsin vihdoin näkemää lanaa livenä, mut sen kruunas kyllä se että se puhu mulle, piti musta kiinni ja kirjotti nimensä mun kätee! kelatkaa!!!! hysteeriset fiilikset vaa jatkuu yhä kelatessa tota iltaa. laulo muuten aivan helvetin loistavasti jopa livenä, huhuh. kaikki vaa meni taas niin salaman_nopeesti ohi, harmittaa vaa kun en siinä sen tullessa mun etee tajunnu tehä mitää muuta ku panikoida ni nyt elän hirveis tunnontuskissa ku olin vaa sillee HI HI SIGN MY HAND. joo. kerkesin kuulemma heiluu siel screenilläki ihan huolella. oliks täältä ketää tuolla?!

ps. pahottelen hurjasti vaikeesti ymmärrettävää tekstiä mut tätä fiilistä on vaikeeta änkee muutamaa ns. fiksunkuulosee lauseeseen. heheh

34 kommenttia:

  1. se keikka oli oikeesti jotain niiin uskomattoman upeeta!!

    ps. haha koitin bongailla sua mut hitsi ku en nähny :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan hyvä vaa ettet, olin vissii just sen näköi ettei ikinä

      Poista
  2. Vau!! Olisinpa ollu iteki tuolla!

    VastaaPoista
  3. hahah katoin siit screenilt ku sä olit iha hepulissa :DD voi sua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HEI OIKEESTI hirveen moni sanoo et näki mut siin :D

      Poista
  4. Oi jospaaa oisin saanut olla muukaana. Oon kateellinen. :D Joo mut hei ihan mahtavaa!

    VastaaPoista
  5. tosi onnistuneit kuvii sait & toi oli niin täydellinen keikka! ja olin kai niis ekois riveis sun takana yhessä vaiheessa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiitti! mä jo kerkesin ärsyyntyy ku en ollenkaa saanu mitää miellyttävää kuvaa mut kai nää jotkut onnistu osittain :D

      Poista
  6. aaaa lucky you! mäki koitin bongailla sua siellä mut ihan sairaan hyviä kuvia kun vertaa näihin mun :--D http://captainstuff.blogspot.fi/2013/06/lana-del-rey.html

    VastaaPoista
  7. ei vittu oon sulle niin kateellinen, ite pääsin eturiviin vast ihan lopus ja sit se yhtäkkii vaa lähti! mut oli kyl ihan täydellisyyttä vaikka en saanukkaa mitää nimmarii tai mitää <3 ja olit söpö ku sua näytettii siin screenil, oisin ollu ite varmaa iha samois fiiliksis :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se vaa pyöritteli sitä kameraa siin mun eessä härre shiiit! :D se lähti liian nopee siit pois :-(

      Poista
  8. aaaaaaaa perfectioon!! oli iha mahtavaa oikeesti en vielkää älyy et oon nähny lana del fucking reyn livenä

    VastaaPoista
  9. Vastaukset
    1. mun odotukset oli onneks tosi mitättömät ni olin ihan blown out ku en ollenkaa osannu oottaa mitää noin siistii..

      Poista
  10. oaaaaaa oli kyl aivan helvetin upee keikka! <3 :D

    VastaaPoista
  11. täydellisin keikka & täydellinen lana <3 bongasin sut siel ja olit ihan sekasin ku siitä screeniltä katto ! :-D mut eiks sitä pidäkki? sings like an angel and also looks like one ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. amazing <3 no pitääpitää! mä haluisin hirveesti nähä et oisko jollai videomateriaalii sillee et mua näkyy siel screenil et voisin ny nähä kuinka hysteeriseltä mä näytin :D

      Poista
  12. vau, ihan eturivissä! kuinka kauan oottelit jonos? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, samoin siel ihan ulkoporteil! oltii siel yhestä =)

      Poista
  13. yyh oon kateellisin ikinä koska en päässy tolle keikalle :---(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. =( ensvuonna sit? tai millon ikinä tuliskaa uudestaa! i hope so

      Poista
  14. vaau, ihanaa että sait ton nimmarin!! oli muuten upea keikka :) ois saanu kestää kauemmin, mutta ymmärrän toki että pitkä kiertue takana... :/

    VastaaPoista
  15. mietinki että olit se sinä siellä screenillä!! hahah, olit ihanan innoissaan:) tosin olisin mäki kyllä ollu... ihan mieletöntä se kyl oli! ja wau nää sun kuvat, tosi hyviä onnistuit nappasee :--)

    VastaaPoista
  16. ASDFGSDFGHJKLÖ menee kylmät väreet vieläki ku vaa ajattelee tota keikkaaa!!! täydellinen oih

    VastaaPoista
  17. Oltii kaverin kanssa ihan sun lähellä tuol katsomossa ja monta kertaa mietittiii olitko se sä vai et... :D

    VastaaPoista