keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Obey propaganda



tykkään ihan hurjasti mun uusista obeyn koruista!! mä oon noita tiettyjä katellu tuolta dropinin nettikaupasta jo vähän pidempäänkin mut tällä kertaa vasta ymmärsin laittaa sitä tilausta menemään. onneks!!! toi azteccikuvioinen laatta on niin upee et se varmaan voi korvata jo ajatuksella sen mun kauheen pitämättömän rippiristin. mitä se kuvastaa, mä en tiiä, mut kai se joskus selviää. haluun ihan toivottoman paljon päästä laskee, en voinu muuta ku fiilistellä mun uusia laskuvaatteita ja tota volcomin bandanaa minkä tilasin samanaikasesti kun noi korut. pelkkää täydellisyyttä.

9 kommenttia:

  1. Iha törkee hienoja noi korut! oon ittekki kattonu just noita obeyn koruja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jees tänks! ihan kannattavia noi on et meitsi ainaki suosittelee!=)

      Poista
  2. Mistä sä oot ostanu ton kypärän? :)

    VastaaPoista
  3. mil muokkaat sun kuvat ja mist sen voi lataa voitko linkkaa?

    VastaaPoista
  4. Hienot korut!Mistä päin oot? voisitko koskaan deittailla poikaa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti mäki tykkäilen!! oon lahesta, no joo jee riippuu ihmisestä

      Poista
  5. Hei ku sul on ollu sun jalas semmoset surulliset naamat niin onks se oikee tatuointi vai vaa jollain tussil piirretty?:-D

    VastaaPoista