maanantai 17. syyskuuta 2012

last night we got married in a taxi


mä oon onnellinen. rakastan syksyä. rakastan käyttää svetareita ja lämpimii vaatteita kun niiden ulkopuolella on kylmä. rakastan syksyn värejä, puita kun niiden lehdet vaihtaa väriä ja tippuu, kylmän sään auringonpaistetta ja muuttolintujen siistejä abstrakteja kuvioita mitä ne duunailee taivaalla. hitto, musta tuntuu etten mä oo pitkään aikaan ollut näin onnellinen. ootan jo huomista aamua, sitä myöhään heräämistä, aamukahvien rauhallista keittelyy ja hitaasti suuntaamista kouluun päin. hyvät yöt!!

10 kommenttia:

  1. sä olet söpö yks ihanuuus! hihi hymyilyttää toi tekstiki, syksy on ihanaaaaa vaikkei toi kaamee tuuli oikee muute naamalle tuo ku söpönpunasen nenän ja posket :-)

    VastaaPoista
  2. ku sanoit tos viime postaukses et lataat leffoi nii siis mist lataat?? :D

    VastaaPoista
  3. aa miks mä nauroin niin paljon tolle missä kurkataan seinän yli=D mahtavii kuvii!!

    VastaaPoista
  4. ihan sika kiva toi taivas kuva ja ihanat vaatteet sul! :)

    VastaaPoista
  5. äääää ihana postaus ja miks oot itekki noin ihana:( oon sun true lukija ♥ love you

    VastaaPoista
  6. ssssupper hienoi kuvii! oikeesti. oon kateellinen miten voit olla noin taidokas kuvaaja lol :-(

    VastaaPoista