lauantai 8. syyskuuta 2012

as dark as the sky



kuuntelen kun rakeet ja sade hakkaa mun ikkunaa, siinä samassa fiilistelen pretty lightsin kaikkii uskomattoman hyvii albumeita, tumblraan, käperryn mun hupparin sisää, etin villasukkia, siivoon tätä kämppää, vähän väliä täytän mun lasia namil godmorgonin appelsiinilla, lataan leffoja ja mietin mitä tähän iltapäivään vois vielä pläänäillä. toisaalta mä voisin vaan lähtee käymään kaupassa ja duunaa jotain hyvää safkaa pelkästää itelleni, tää lauantai on ihmeen rennon olonen ja mä tykkään ihan huolella tästä chillistä fiiliksestä.

7 kommenttia:

  1. ootko muokannu ton vikan kuvan rakeiseks jollai muullaku photarilla? :-)

    VastaaPoista
  2. hei toi meijän kuva on iha järkky miksuu :Dd!!!

    VastaaPoista
  3. ano: photarilla vaa!

    Anna: eikä oo!!!! :-D

    Lotta: tossa viekussa se näkyy! http://mksscks.tumblr.com/

    VastaaPoista
  4. söpö toi sun ja annan kuva :D ootte ihania

    VastaaPoista
  5. Siis jakoks se cheek nimmarei? Venasitteko pitkääki siin sit et saitte ne?

    VastaaPoista
  6. anni: haha tänkjuuuu

    ano: joo jako, ehkä 10min!! sit se puhu mulle oeeee

    VastaaPoista