perjantai 20. heinäkuuta 2012

they haluu vaan kavuta upward ja upward, no matter siitä what alaspäin jäi


mulla on fiilikset katossa, ruoka on hyvää ja kotona on kivaa. sen lisäks partyhardaamista vois harkita vikan duunipäivän johdosta ja jiibeen keikan ennakkolippujen ostosta, se on varmaa aika selvä fakta et mä en todellakaa tuu nukkumaan mun yöunia seuraavaan yheksään kuukauteen kunnolla koska, noh, kuka oikeesti venaa maltillisesti sitä 26.4, huhhuh. tätä enempää mitään sanomatta jeesit viikonloppujen alut jokaselle!!

19 kommenttia:

  1. mis kaupungis asut :)?

    VastaaPoista
  2. dyyyyyd mistä ostit liput? :-D

    VastaaPoista
  3. ano: lahdessa!

    Lotta: ennakkoo lippu.fistä =)

    VastaaPoista
  4. vittu mä niin panisin!! xD no ei ois siisti tutustuu sillee ihan frendin vaa

    VastaaPoista
  5. vaikutat ihan huippu jätkältä oikeesti!!

    VastaaPoista
  6. mikä kamera sulla on?

    VastaaPoista
  7. i feel you mäkää en tuu nukkumaa...

    VastaaPoista
  8. siis dafaq meetkö sä jbn keikalle :-D apua en osaa sulattaa tätä, eka poka joka tällalailla. coool!

    VastaaPoista
  9. oot liian hyvänäköne ohgod :o

    VastaaPoista
  10. ano: huhuh kiva kuulla!

    ano: kiitos paljon!

    ano: canon eos 550d!

    Riina: haha i know

    milpe: tottakai!!!

    esssi: en tosiaan, kiitos paljon kyl! =)

    ano: jepjep!

    VastaaPoista
  11. miksei lisalla oo enää blogia ?

    VastaaPoista
  12. Miten oot saanut bannerin kokonaan pois? Siis niin ettei edes blogin otsikko näy eikä se vie tilaa tuolta ylhäältä :--)

    VastaaPoista
  13. pakko kysyä ootko hetero? tai ku en saa selvää mistään näistä aiemmista sun vastauksistas, joten vastaa vaan joko 'en' tai 'olen'

    VastaaPoista
  14. ano: jag vet inte

    ano: laitoin banneriks valkosen kuvan

    ano: en oo!

    VastaaPoista
  15. petyin, kun kerroit et oot homo :--( no en oikeestaan, ainoastaan mun häähaavet meni uusiksi! ois söpöö nähä sut jonkun pojan kanssa!

    VastaaPoista
  16. ano: en mä kyl homokaa oo :-D

    VastaaPoista
  17. vitsi tää sun blogis on siistei kuvii täynnä!

    VastaaPoista
  18. mikä sä oot, ai joku enkeli

    VastaaPoista