lauantai 14. heinäkuuta 2012

The road is long we carry on try to have fun in the meantime


mä oon ollut ehkä maailman surkein ja laiskoin bloggaaja, pahoittelen ihan hurjasti että viimesimmästä postauksesta on anon muistutuksena kulunu melkein jo kuukaus mut mulla ei oo vaan ollu fiilistä tähän hommaan. sitä suuremmalla syyllä että mä en oo jaksanu kantaa kameraa mukana olis vielä et mun photoshoppi lopetti toimintansa lyhyee ja mun veljen pitäis nörtteillä se mulle kuntoo tässä pikkuhiljaa. kuinka kurja mä voinkaan olla haha, okei mä lupaan et korvaan tän teille jollain supermuikeella!! stay tuned, te ootte upeita =)

11 kommenttia:

  1. sä omistat noita vansseja ni kerro et mistä stadis saa vanssei siis laajalt valikoimalt ja onks siel naisillekki?
    oon miettiny vanssien ostoo mut ei oo koskaa löytyny oikeita. can you help me ?

    VastaaPoista
  2. ano: periaatteessa ihan mihin tahansa skeittikauppaa sä meet sä löydät vansseja, suosittelisin eniten joko ponkesia, dropinmarkettii tai union fivee! tollasista mestoista yleensä löytyy kaikki parhaat!

    VastaaPoista
  3. yay postaus! oonki ikävöiny näit kivoja postauksia näillä kivoilla kuvilla :))

    VastaaPoista
  4. ää voi rakastan sun blogia ja sua! oot ihan yli söpö ja sulla on ihan mahtava tyyli! i like it:)

    VastaaPoista
  5. Miks oot noin täydellinen D: Haluun sun vaatteet astsgsjshdhfklöä

    VastaaPoista
  6. kohtalokaveri!! jostai syyst muakaa ei yhtää innosta kantaa kameraa mukana ja muutenki taitaa meitsil olla aivot lomalla :-D ps. siistei kuvii ja sun kisu on iiihana<3

    VastaaPoista
  7. jee postasit!
    mietinki millon taas kirjottelisit, nää sun postaukset on parhaita! :-)

    VastaaPoista
  8. Aah ihanii kuvii, yay! Ja hei pitäähän ny bloggarinki nauttii kesälomasta, ottaa rennosti ja vaan chillata ;)

    VastaaPoista
  9. voou toi kisu niin ihana ♥
    ja hei käy kattoo
    itfeelslikedejavu.blogspot.com

    VastaaPoista