tiistai 14. toukokuuta 2013

CTRL X CLOTHING

koska mä en mielestäni oo koskaan tehnyt tällästä, niin ajattelin nyt saada aikaseks jotain muuta kun niitä asukuvia ja turhan materian kuvaamista. helpomman kautta selitetty - postaus mun lemppari vaatemerkistä. CTRLin vaatteiden fiilis on aina iskeny muhun kuusnolla. upeet kuosit, vaatteiden mallit, innostavat värit ja kiinnostavan erilainen tyyli on kaikkea sitä mitä tää lafka perustaa. en sit yhtään ihmettele että tää on niin suosittu merkki porukan keskuudessa. en oo varma oonko ikinä innostunut mistää vaatemerkistä yhtä paljon kun tästä tietystä. eniten mua vihastuttaa vaan se etten mä sillon joskus 4-5 vuotta sitten pahemmin kelannut tälläsen pukeutumisen päälle, joten tällä hetkellä kun selailee näitä kledjuja mitä sillon oli vielä myynnissä niin pistää vaa surulliseks kun ei ite saanut osaansa. tosin ei se onneks haittaa, ne uudet mallistot on mun mieleen ihan samalla tavalla. ei tälläsii vaatteita voi olla rakastamatta. sillon kun ctrlin nettikauppa oli vielä auki ja toimiva niin voitte vaan kuvitella kuinka paljon kuolasin niitä vaatteita mihin en omalla kustannuksella kyennyt. toki päästessäni dropinin outlettiin, jossa oli yks täysi seinä ctrlin vaatteita niin menin hulluks ja raahasin sieltä itkien viimesillä rahoilla mahollisimman monet kamat mukanani himaan. en katunut ollenkaa, kadun enemmän sitä että mä menin ns. "tylsistyneenä tähän" myymään suuren osan niistä kirpparilla. samankaltasten (sekä merkkisten) kledjujen takasinmetsästys siis on ollu aika ajankohtasta :-D nyt kun mitä mä oon seurannut niiden feisbuukkisivuja, niin näköjään ctrlin nettisaitti on avautumassa vielä tänkin kuun aikana. venaan jo ihan fileissä ite että minkälaiset uudet mallistot niiltä tuleekaan. mä oon vieläkin yrittäny saada kaikkialta tota värikästä (tai mustavalkosta) neulehupparia käsiini, mut niitä muutaman vuoden vanhojen mallistojen tekeleitä ei vaan haluu tulla missää vastaan.

mitäs te kelaatte tästä nimenomasesta lafkasta? entä onks teillä ite mitään lempivaatemerkkii? kerro ihmeessä kommentteihin
hupparijäbäkuvat: ctrlclothing.com

6 kommenttia:

  1. tykkään sun tyylistä iha hirveesti!! itellä oon huomannu et kaikki housut vaan dr.denimin merkkiä ja paidat cheap monday :D ja kengät vanssit tai converset... pahemmin muuta löydy kaapista ku noita merkkejä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heei kiitti paljon!! joo multakaa löydy muita popoi ku vansseja, kai tää merkkiuskovaisuus levinny aika laajalle :D

      Poista
  2. mun lempimerkkei ei nyt sillee oo mut carlings, union five, weekday, ponkes yms tollaset vähän enemmän skeittarityyppiset kaupat on ah!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha nimenomaa! sielt yleensä löytyy parhaat kamat

      Poista
  3. mä rakastan aivan ctrl. se on ainoa merkki mille olen uskollinen. myös vans ja obey kuuluvat samaan pataan. onneksi olen metsästänyt mukavia vaatteita controlilta mm kirppareilta halvalla. diggaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. täysin samat fiilikset, kiinnitän kirppareillaki aina ekana huomiota ctrlin kledjuihin, tai sit muuten tälläsii tosi-jees-merkkeihin!

      Poista