keskiviikko 16. tammikuuta 2013

I drive fast wind in my hair, I push you to the limits cause I just don't care


mä fiilistelen hitosti mun polaroidkameraa, oon ihan älyttömän innoissani siitä että sain siihen vihdoin hommattua filmiä! kelasin kuitenkin venaa noiden kanssa kesään koska kokemukseni mukaan en saa oikeestaa koskaa talvella hyvännäkösiä kuvia mistään, oli se sit ihminen tai puun oksa. saaneen myös ilmoittaa tähän samaan, että toi designskinssin kuoriarvonta loppuu tänään 24:00!!! höriappia siis jos et oo kerennyt vielä osallistua =)

18 kommenttia:

  1. eiiikä meiksiki tahtoo polaroidkameran! ehkä vieelä joku päivä

    VastaaPoista
  2. Ah, mikä unelma kamera! Mäkin tahdon! :)

    free-emmi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. So cool! Mist tollasen hommasit? :)

    VastaaPoista
  4. ah polaroidi! ite oon unelmoinu tollasest iät ja ajat!

    VastaaPoista
  5. mistä ostit ton ja kuinka paljon se maksoi? OMG. HALUUN!!!!!!

    VastaaPoista
  6. mistä noi filmit on?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ruotsista vanhan kaupungin pienestä kamerakaupasta!!

      Poista
  7. kui siistii polaroidi!<3 oon haaveillu itekki niin pitkää,, paljon tollaset maksaa// ja ne filmit? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kamera maksaa 85-200 riippuen myyjästä ja kunnosta ja filmit 25-30 riippuen myyjästä =)

      Poista
  8. oaah kuin siistiä:)

    http://hellosailor-lumimari.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Sullahan oli tossa sivupalkissa viel vähä aikaa sitte se Kultclothingin banneri? Saiks tilattuu sielt joskus jotai? Mun piti just tilata, mut sit siel yhtäkkii lukiki et ne toimittaa vaa UK. Vituttaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jees oli! en, ne piti vastapalvelukseks mun blogin linkkiä niiden sivuilla ja sit ne lopetti koko sen tsydeemin ilman mulle mitää infoomista. uskon! niiden kledjut on älysiistejä, oisin itekkin hommannu sieltä aijemmin kaikkee mut sain vasta tyylii eilen hommattua pankkitunnukset.

      Poista
    2. ps kyllä ne toimittaa UKn ulkopuolellekin!!

      Poista
  10. No mitähän helvettiä. Just koitettii siskon luottokortil tilata (siel ei toimi visa electron) eikä pystyny tilaa Suomeen ollenkaan.
    Aika ihme touhuu. Lähetin niil kans sähköpostii mis kysyin jostai toimitusajoist jotai mut ei mitää vastaust tullu siihenkää.

    Munki mielest siel luki jossaivaihees et "We ship worldwide jne." , mut nyt seki o kadonnu sielt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa no sitte! jossain vaiheessa niillä oli häikkää siin world wide shipping mut ne sai sen niiden mukaa toimimaa. näköjää ei sitte. tylsää tollanen :-(

      Poista