maanantai 24. joulukuuta 2012

Alligator kids cried over you


mun kissa kuvastaa tossa älyttömän hyvin mun innostusta joulua kohtaan tänä vuonna. oon jostain syystä syrjäyttänyt sen joulufiiliksen ja elänyt kun tää päivä olis ihan normaali päivä muiden seassa. voi johtua tosin siitäkin, että oon symppistelly ihmisten mukana sitä stressiä ettei löydä mitään lahjaideoita toisille. mä en oikeesti edes jaksa vaivautua yrittämää, vaikka siitä lahjojen antamisesta tuleekin tietynlaista iloo ja fiilistä niin päätin etten tee asian eteen mitää tänä vuonna. lopetan myös tätä tekstiä lukevien ihmisten tunnelman latteuttamisen ja toivotan suoraa vaan upeet joulujen jatkot, hyvää yötä!! =)

7 kommenttia:

  1. aww toi kissa on söpö tollee eikiinnostavalla ilmeellä :)hihi

    VastaaPoista
  2. onks lisa jyrkäl viel blogii, voiks linkkaa jos on?
    OOT KUUMIS

    VastaaPoista
  3. ootsä homo ? Ja älä sitte ota pahalla,kuha vaan mietin :) Sairaan hyvä blogi sulla ! xxoo

    VastaaPoista
  4. postaa useemmin hani ;)

    VastaaPoista