perjantai 16. maaliskuuta 2012

life is too short for longboarding


viikonloppuja alottelemassa, mitäs teille? mä hankin itelleni tänään tonguewebin ja tän kanssa syöminen on joku varmasti vaikein asia koskaa. ehkä voisin pysytellä hetken noissa keitoissa tän kivuliaimman ajan verran, muuten mulla on fiilikset superkorkeella!! lungi perjantai himassa, ruokaa jääkaapissa ja ulkona surkee keli eikä mulla oo kiire mihinkään. kausi taitaa kanssa loppua ihan just, mä en varmaa lähe tarpomaa tonne loskapaskan sekaa enää edes vetämää kauden vikojakaa, kattelee nyt mihin mä kykenen.

8 kommenttia:

  1. you are so gooodloocking! damn<3

    VastaaPoista
  2. ootko sä ylimielinen ?

    VastaaPoista
  3. Emilia: äää =D ihana

    ano: oh wow thankyou so much!♥

    ano: en oo!

    VastaaPoista
  4. Kuinka pitkä kausi sulla siel eteläs oli? Onneks tääl pystyy viel laskee. Vituttaa lyhyet talvet -,-

    VastaaPoista
  5. Äääää en kestä ku oot nii sulone :--D lopeta

    VastaaPoista