perjantai 10. helmikuuta 2012

as strong as you might working day and night


aamufeissi

kuvat taas rajottu jostain syystä näihin muutamaa kappaleesee ja mä en osaa kirjottaa tavalla tai toisellakaa. telkkarista tulee apinoiden planeetta, revin mun silmät kohta päästä ja painun syvälle sängyn pohjalle tän hedarin ansiosta. always rebloggin' janoskis. oikeesti, mä oon alkanu himoomaa ihan törkeesti niken janoskei, niin simppelit ja siistit tossut et mun on pakko jostain saada hommattuu tollasta settii! onks ketää menos muuten stars of the stadiumii? :-) pitäkää siisti viikonloppu!!

21 kommenttia:

  1. miks pidät rukousnauhaa kädessä? uskotko jumalaan?

    VastaaPoista
  2. heeeeiii! millo vastaat esim ton what the eff roman postauksen kommentteihin ja kaikkii muihinkiiii ♥

    VastaaPoista
  3. kuin saat pystysuunataset kuvat noin?:-) oot ihana!

    VastaaPoista
  4. ihana blogi, neuvo ihmeessä miten oot saanu blogin otsikon poies ja sillee et postaukset alkaa iha tosta ylhäältä :DD

    VastaaPoista
  5. varastan sun tapdance-paidan ok? tai sit vaihtoehtosesti voit lahjottaa sen mulle. :---)♥

    VastaaPoista
  6. mil muokkausohjelmal muokkaat sun kuvas?:) tai siis ku eiks sulki oo macbook ni muokkaaks iha siel iphotos vai ooks ladannu jonku muun ohjelma?:)

    VastaaPoista
  7. no hipsterit on tollasia JEESUSJEESUS vaikkei ne uskoiskaa :-D

    VastaaPoista
  8. ano: mä yritän kerää paljon kaikkee siistii mun oikeesee ranteesee ni se nyt on siinä vähän visioo antamas, en usko :-)

    ano: justiinsa vastailen! =)

    ano: mä muokkailen ne vierekkäin vaa tyylii photoshopil! =D

    MÄ: kiitti paljon!! muokkailee vaa ulkoasuu ja tsekkailee jokasen sarakkeen mitä sieltä löytyy, parempii ohjeit mä en osaa antaa!

    riskykid: but i love that shirt!!♥

    inke: mul ei oo viel maccii mut hankinnan_alla olis vähäsen =D muokkaan kyl photoshop elementsil!!

    ano: en mä oo hipsteri, vai oonko :-D

    taru: kiitti!!

    VastaaPoista
  9. lol miks näytät noin ihanalta heti aamusta?=(

    VastaaPoista
  10. Sonja: kiitosta! :-))

    ano: hahha toi oli tollanen aika harvinaisuus mistä aattelen et ihan okei!!

    VastaaPoista
  11. mun alko just tekee mieli popparii ton ekan kuvan takii... :D

    VastaaPoista
  12. oot varmaa maailman söpööööin!!

    VastaaPoista
  13. aa oot söppö :---> ja kivoi kuvii!!

    VastaaPoista
  14. no oot hipsteri!!!! :-)

    VastaaPoista
  15. Ah, tää sun blogi♥ Tää on ihana :)! Tää on paras blogi mitä oon koskaan lukenu :) oot jotenki niin söpö aamusin :)

    VastaaPoista
  16. vastaa näihin..............=))

    VastaaPoista
  17. Paula: hyvä, tee poppareit!! :-) caramelflavored on täydellisii

    vilma: oot varmaa itee!!

    Jonna: kiitti tosi paljon! :-)

    ano: eikä !!! =D

    ano: heeeiii oot ihana, kiitti liikaa :-)♥

    ano: done!

    VastaaPoista
  18. Ääks oot söpö! Kui vanha oot :3

    VastaaPoista
  19. Hey I am so delighted I found your webpage, I really found you by accident, while I was researching on Google for something else, Regardless I am
    here now and would just like to say cheers for a remarkable post and a all round entertaining blog (I also
    love the theme/design), I don’t have time to look over it all at the minute but I have book-marked it
    and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the excellent work.
    Also see my website :: GFI Norte

    VastaaPoista