perjantai 27. tammikuuta 2012

¿sweet



mä kuolaan, varsinkin näitä sweetin tyylikkäitä kledjuja joita mä en jokasta viittinyt tohon samaan tunkea. snapbackit on nykyää jostai syystä kasvanu mulle semiunelmaks, mun tekis mieli hankkia noita hullut läjät ja fiilistellä niitä aina. mä kuvittelen jo enskesän kun yritän epätoivosesti kasvattaa mun snapbackikokoelmaa, obeylta vaan irtoo niin täydellisii hattui!! jo stockholmin hollywoodis harkitsin muutaman tunnin putkee että viittinkö mä hankkia noita tyylionnistumisii mut päädyin jostain syystä siihen etten hankkinut, kaduttaa. paljon. nyt vaa thumbs up että madrelta löytyy innostusta lähiviikkoina lähtee reissuu!

ps. kiitti äääärettömän paljon 211 lukijaa!! tää on mahtavaa :-)

4 kommenttia:

  1. eiiiihh snappackit pojilla on mun heikko kohta... :)

    VastaaPoista
  2. Mitä sä siit tiiät,
    sä tiiät et koira ei käytä mitää whäkkii
    ei enää yhen koon lätsii,
    eikä mitää rättii
    vaan spottaa snäpbäkkiii i
    =)

    VastaaPoista
  3. Meikält löytyy 36 snapbäkkii! Muutes Mitchell and nessiltä löytyy semi hienot mallit, mut kyl noi Obeyt on myös saatanan herkkuja!

    VastaaPoista
  4. ano: haha cool :-D

    Ninjöö: jee jiiveegee!!

    ano: sweeeet oikeesti, tajutonta!! multa löytyy tasan yks ja se on ruma

    VastaaPoista